Time

Nu kastar jag och betty in handduken för idag!

Vi är helt slut som människa och hund!

Jag har bakat tårtor ( hemmagjorda tårtbottnar) massa muffins, gjort klart köttet ( ska lägga ut recept på det för det är riktigt gott och smidigt att man kan göra det helt klart redan dagen innan) gjort grillspett, städat, köpt blommor, nya byxor till mig!:)

Och Betty har varit hus frisören så hon är helt utmattad, men superfin i pälsen! Så nu kan jag kolla på henne igen utan att få dåligt samvete;)

Nä måste sova nu för imorgon ska jag upp 04.30!!!!!!! 04.30!!!
Sjukligt tidigt! Men jag ska sätta i löshår, sminka och fixa håret på Linn innan hon ska iväg på champanjefrukosten:)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0