Söndagskväll

Vi har haft en lugn och skön helg.

Igår fixa jag lite mat och sen kollade vi på hobbit alla tre och hade en mysig hemma kväll!
Filmen var bra och det är kul nu när Lovisa är lite äldre och kan läsa, hon hinner inte läsa hela meningarna men så pass så att hon hänger med och vi förklarar lite emellanåt så går det jätte bra!:)
Och då kan även hon vara med och se på filmer med text!

Idag så sov vi länge. Sen åkte vi in till stan och åt brunch på pims vilket var under förväntan. Trodde att det skulle vara riktigt bra då jag alltid tycker att deras luncher är goda men brunchen fick 4 av 10 av Lovisa 5 av 10 av Jonatan och 3 av 10 av mig. Och jag brukar INTE vara kräsen eller gnällig men betalar man 360kr för 3 personer ( varav 1 barn) så ska man kunna äta lite mer än äggröra, bacon prinskorv och lite frukt tycker jag.

Så nä det kommer jag inte göra om.

Sen fördrev vi tiden lite genom att köpa skor sen blev det bio. Epic tror jag den hette. En animerad barnfilm fast som var riktigt bra faktiskt så den var i alla fall uppskattad av alla tre betydligt mer än brunchen:)

Nu har jag kollat på Wallander och nu ska jag sova!

Imorgon är det jobb igen!!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0