Smink och cirkus

På förmiddagen var svärmor och hennes söta grannar här och kollade lite på hästarna och tog en liten snabbfika.

Efter det åkte jag ut till mamma och sminkade Linn inför balen som är idag:)superfin blev hon i både smink hår och klänningen!!

Sen åkte jag och Lovisa på cirkus! Tyckte den va riktigt bra, sist jag var på cirkus va för några år sen och det var en hemsk upplevelse! Djuren var vanskötta, magra och rädda för deras tränare och manegen som dom skulle göra konster i var minimal så jag tyckte mest att det var hemskt att se.

Men idag va det kul! Välmående djur och kul grejer som både människor och djur gjorde!
Dyrt blev det 1200! För mig och Lovisa för vi flashade och fick platserna allra längst fram så vi kunde nå elefanterna om vi sträckte ut armarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0