lunch

dagens lunch blev redster från gårdagens fika och tro det eller ej med rester i form av sallad känns ändå rätt fräsht att äta=) 
 
och det är gott med lite kall ma med!
 
 
Ikväll kommer pappa hem till oss och sover över! 
så ikväll blir det lugn hemma kväll vilket det i och för sig är varje kväll nu mera sen några år tillbaka! 
 
När försvann igentligen det där med att man kan vara uppe till typ 1-2 och ändå gå upp och jobba dan efter och att man faktiskt kunde känna sig pigg trots för lite sömn... Nu kan jag tycka att jag har lite smått panik över att inte somnat om klockan är 23.30 för då innebär det att jag "bara " kan sova i 7 timmar! 
 
jag mena förut så kunde man ju få ett samtal eller så var det en själv som ringde samtalet och man fick för sig att gå ut eller bara hitta på något vid 22 tiden en vanlig vardag.. men det finns ju inte längre. Jag skulle troligtvis inte vara änniska på minst 2 dagar efteråt! 
 
Nä nu är det jobb sen hem och laga mat äta den sen kl 19.30 är jag bänkad i soffan fram till minst kl 22 men för det mesta 23... 
 
Det är ju tragiskt igentligen, vad livet ändras!
 
nä nu ska jag jobba på en timme till sen ska jag hem och greja=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0