Ledig dag

Efter en väldigt sen kväll/natt igår då vi var på examensfest som var väldigt rolig så har vi varit trötta/ bakis (vem som var vad får du lista ut själv;) hela dan.

Var hemma vid 03.30 tror jag och jag som sover dåligt varenda natt nu för tiden vaknade lite till och från men helt vaknade vi vid 11.30 och låg i sängen och drog oss och pratade fram till kl 15!!!

Omg!! Vet inte när jag gick upp tre på eftermiddagen senast! Om jag ens någonsin gjort det. Men skönt va det att inte ha några måsten eller stress. Välbehövligt!

När vi väl gick upp var vi vrålhungriga så åkte in till skövde och åt sen ut och hälsade på mamma och så kom Lovisa hem från sin pappahelg.

Nu är jag trots lång dag i sängen dö tröt så nu ska jag sova! Nu börjar en intensiv vecka med student och allt vad det innebär! Imorgon ska jag handla allt och hjälpa mamma att städa tänkte jag!

Sov så gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0