Hej från sjukstugan

Ligger helt utslagen i soffan hemma, går lite upp och ner på dagarna men nu på kvällen kändes det lite bättre och jag tänkte passa på att pyssla med hästarna och prova att rida en sväng.

Och jag blir rent av så jävla förbannad!
Nu har det gått 10 veckor sen jag gick omkull med ädel och skadade foten och då sa läkaren att det skulle vara läkt på 3 veckor.

Det var det inte.

Fick en annan skena som jag skulle använda i 3 veckor till och jag fick röra mig och va precis som vanligt och rida bara jag hade skenan på mig så skulle det vara bra efter 3 veckor.

Det ÄR DET INTE!!!

Nu har det gått 4 v till utöver dom första 6 och det är fortfarande inte bra. Så nu är jag skitsur!
Om det inte kommer läka så säg då inte det!!!

Nä piss är vad det är. Ska på återbesök den 5 juli! Då ska jag KRÄVA att dom gör något åt det!!

Nu ligger jag som sagt i soffan och kollar på sommar med Ernst. Och allt ser ju så lätt ut när han gör det! Det lär inte gå så enkelt om jag skulle göra något av det:)

Imorgon är det midsommarafton! Allt går så fort nu. Midsommar sen är det juli och sen är det snart jul igen:) och det är INTE negativt. Jag tycker om julen! Jag älskar julen!!

Nu börjar det igen!
Så här ser en lite krasslig, ofräsch och halvdöd Frida ut idag. Piffig va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0