God morgon

Åh vad störande, detta inlägg skulle kommit upp igår morses men tydligen så krånglar den här jäkla appen igen och har inte publicerat det som det ska... Men någon dag senare då...

Ligger fortfarande i sängen och börjar få super bråttom! Ska vara på jobbet senast 9.55 och det tar ca 20 minuter in och jag har alltså 15 minuter på mig att göra mig klar själv så det blir intressant. Men jag är så trött så jag orkar inte gå upp, har legat och snoozat sen kl 8.30:)

Och man blir ju verkligen inte piggare av det men det är ju så skönt!

Igår jobbade jag först på dan sen va jag och Jonatan och hämtade en tv som vi köpt som sen sattes upp på väggen och jag kan tala om att jag som nu kollat på en 32 tums i typ 6 månader sen den stora gick sönder tycker nu att en 55 tums är vrålstor!!!!
Som att sitta på bio ju:)

Sen på kvällen kom min bror och hans tjej hit så grillade vi och prata lite skit hela kvällen.

Nä fasen nu måste jag verkligen gå upp!! Hoppas på en fin lördag i alla fall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0