Varmt

Fasen vad varmt och skönt det är ute!!

När jag hämtade Lovisa förut som varit hos en kompis och lekt så var det som om någon slog mig med en slägga i huvudet! Fick ont och blev dö trött!!
Vore så skönt om allt bara kunde släppa nu och jag kunde må bra!

Har en kamp varenda dag på jobbet med mig själv! Antingen sätta mig i ett hörn och gråta och tycka synd om mig själv eller jobba och låtsas som inget tills jag känner mig fullständigt knäckt. Hittills har jag kört på låtsas som inget tills jag är helt knäckt och det har ju gått bra fram tills jag kommer hem för då är det inte lika roligt längre!

Stackars Jonatan får sig en skopa av både det ena och andra på dagarna. För det mesta så klart befogat med någon enstaka gång blir det lite väl överdrivet:)
Nä slut på gnället!


Jag och Jonatan har varit ute på en liten liten tur i skogen och nu blir det grillat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0