Tvättat pengar och slapp framför tv

Ha! Ni vet när man tvättar ett par byxor eller något liknande och sen trillar det ut en 20 lapp eller högst en 50 lapp och man tänker strand att det inte va en 100 lapp åtminstone! Idag ramla det ut en 500 lapp ur min munkjacka när jag skulle hänga upp den! Tjihoooo! Äntligen hände det! En 500 har jag glömt att jag hade så det va ju toppen!

Så nu när jag helt plötsligt har en 500 till denna månaden så känns det ju inte som om den är ämnad till sparande utan att köpa något bra ( läs skräp som jag absolut inte behöver) för!

Så nu ska jag bara komma på något jag ska köpa:) berättar vad det blev senare!

Nu har vi plockat lite här hemma laddat tvätt och diskmaskinerna hängt och vikt lite tvätt och nu ligger jag och Betty och kollar på tv! Vår nya STORA tv:) jag fullkomligt älskar den!!

Handlingen hoppade jag över idag så får ta det imorgon ist!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0