Tristess

God morgon!

Jag är så trött men kan omöjligt somna om igen!!
Sovit så jäkla dåligt inatt, hemma är det ju precis knäpptyst det enda man kan höra är någon fågel men det är inte ofta och när man ligger i en lägenhet i centrala Göteborg med ett fönster öppet så hör man betydligt mer än en liten fågel kan jag lova!

Fulla människor, slammer, bilar, bildörrar som slängs igen, spårvagnar, ja allt!!
Och jag är verkligen inte van vid det så jag vaknar till vid minsta ljud. Och nu vaknade jag vis 7 och har inte kunnat somna om.

Och nu har jag kollat Facebook, instagram, bloggar så nu har jag inget att göra. Lovisa är totalt utmattad så hon fick lägga sig tidigt igår och jag vill absolut inte att hon ska vakna för hon behöver sova ut riktigt ordentligt idag! Men jag vill att åtminstone Jonatan ska vakna!!
Men det är typ som att försöka väcka en Björn ur sitt ide. Man får lite grymtningar ibland till svar och rätt vad det är ett vrål om att man ska vara tyst sen stensover han igen!

Igår var vi på stan jag och Jonatan och köpte skor och kläder till honom, hitta riktigt mycket, t-skirt, skjorta, 2 par byxor och shorts och ett par skor!

Jag köpte INTE ETT ENDA PLAGG TILL MIG SJÄLV!

Känns så onödigt att köpa grejer nu som ändå kommer vara för små om några veckor. Så idag ska jag till en butik som heter lovely mama som ligger precis där pappa bor.

När jag var gravid med Lovisa så köpte jag 2 byxor och en mammatröja tror jag, men det var lite skillnad med för då jobbade jag inte i butik och behövde se anständig ut varje dag. Nu räcker det inte med 2 tröjor att ha att byta med. Självklart har jag ju andra kläder som man kan ha men det är kul med nytt med:)

Stannade till på ett mysigt fik igår när vi va på stan, jag tog en juice och räkmacka och Jonatan öl:)

Jösses vilket hopvigt inlägg det blev:)

Nu ska jag göra ett nytt försök att väcka björnen, brukar funka när jag säger att klockan är MYCKET mer ön vad det igentligen är, för då får han lite ångest över att han sovit till 12 och när han väl inser att klockan bara är snart halv 9 så är han redan vaken och ingen idé att somna om;)

Man får vara listig!

Wish me luck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0