torsdag

nu e re torsdag igen och min torsdag började så lugnt och bra. 
 
Jag vaknade kl 8 och gick upp och kissade och sen gick jag och la mig igen och läste, jonatan vaknade vid 9 tiden prata lite med hono och sen låg jag kvar och läste ut min bok fram til typ 10.45. Gjorde mig i ordning, sminkade och klädde mig. Packade ner grejer till lovisa som hon ska ha med sig till mamma då dom ska till Kålmården i helgen.
Alltså en jätte lugn och skön morgon... 
 
Tills jag inte hitta mina nycklar till bilen... 
 
Letade som en jäkla galning i ca 30 minuter och sen ringde jag till Jobbet och Birgit sa " jag har så mycket folk här. kaos. hinner inte prata" 
 
fuck fuck fuck!!!!! fan är mina nycklar där?? 
 
' ja det är dom. sen va vi på... 
 
fan fan fan panik. Massa folk i butiken innebär att jag behöver komma dit fort och hur fasen ska jag göra det när jag inga nycklar till bilen har. 

Jonatan svarade inte, mamma svarar inte och här börjar jag bli förbannad! fan att ingen ska kunna svara när man verkligen behöver hjälp!! ringer till jonatans mamma och tack och lov hon svarar och är räddande ängeln och kör mig och Lovisa till stan och jobbet=) 
 
naturligtvis hade det hunnit lugna sig innan vi kom men det hade gått bra=) 
 
Nu ska jag jobba till kl 18 ikväll sen ska jag hem!!
 
En liten bild på en badande lovisa från i veckan när vi var ute hos mamma och badade=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0