Sovmorgon

Gud så skönt det är när Lovisa har sommarlov och man inte måste gå upp kl 6.30 för att hinna till skolan, utan att man nu faktiskt kan sova ända till 9.00 om man nu inte ska tvätta håret innan jobbet för då räcker det ju så klart inte med 30 minuter att göra sig i ordning på.. 
 
Vi gick och la oss 22.00 igår och jag somnade nog innan jag ens hade kommit upp för trappen till övervåningen vilket innebär att jag har sovit i 11 timmar!!=) 
 
Men idag är det jobb som vanligt fram till typ 15.30 för sen ska jag hämta lovisa och vi ska förhoppningsvis greja med staketen. Det är planen iaf, sen får vi sen om den ser likadan ut när jag kommer hem=) 
 
Måste sticka och köpa en skrivare idag med, för den vi köpte till jobbet för 1 är sen har gått sönder, borde det ine hålla längre än 1 år???? tycker det är under all kritik att man köper något för ändå rätt mycket pengar och så kraschar den efter ett ynka år. Det är ju ingenting egentligen. Tänk mormors tv som hon har haft sen innan jag var född och som hon slängde för ett tag sen och inte för att den var trasig utan för att dom gjorde om hemma och ville ha en nyare bara för att det var kul... jag menar jag är ju ändå 26 år så den har ju hållt i typ 30 år! 
det är lite skillnad jämmfört med dagens skit man köper och som sen håller i max ett år och det är alltid så tajmat så det går alltid sönder precis när garantin gått ut!! 
 
NÄ nu ska jag fotsätta jobba här... 
Funderar lite över vad jag ska ha för bikini i år.. och här är en stark tävlande... kom in i förra veckan till butiken
 
 
 
eller den här... 
 
 
superfina båda två....
 
och så finns det ju en massa annat fint med ju... 
 
iiiiiiii 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag dör vad snygg den röda var! Finns den i min strl?

Svar: Ja absolut!! och den är SKIIIIIIIT fin!!
Frida Nävarp

2013-07-03 @ 18:14:51
URL: http://www.marialackdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0