sjukling och nytt

Har kommit till jobbet för en stund sen och sitter och jobbar lite med webbutiken, mycket som skall ändras i storlekar eller färger och det tar sin lilla tid. 
 
Idag är lovisa med på jobbet. Hon mår inte alls bra. Har ont i magen och hostar mängder av slem och är allmänt nedsatt. Så vi har ställt upp en tältsäng åt henne inne på kontoret där hon nu ligger och vilar/sover. 
 
 
 
 
Skulle ju visa er lite undan för undan vad jag köpte i den där lilla mamma butiken i göteborg och idag har jag på mig en av klänningarna som jag köpte=)
 
 
 
 
 
en supermjuk och skön klänning som jag kan ha både nu i sommar och sen i höst=) går ner lite längre i bak=) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0