Rida och brunch

Godmorgon!

Hoppas att DU har sovit gott!

Jag skulle sova till minst 10 idag ich eftersom jag varit dötrött när jag gått upp kl 9 det sista så skulle ju inte det bli några problem MEN kl 8 vaknade jag och ja nu ligger jag här besviken över att klockan bara är 8.30!

Igår va Emma, lilla Oskar och Maria här och vi hade en jätte trevlig kväll, vi åt skaldjur och sen chokladpudding med grädde och banan och sen efter det jordgubbar och glass:)
Måste göras om snart igen! Glömde dock ta några kort tyvärr.

Om några timmar kommer Jonatan hem tillsammans med Jajje som varit på lite semester så ska vi käka lite brunch ihop. Fast hemma denna gången!! Är ju både bättre och billigare!;)

Ska pallra mg ut till stallet tänkte jag, läkaren sa att jag kan rida om jag lindar foten hårt och sen har på den där stödskenan som jag fick så ska det tydligen inte vara någon fara. Så idag ska jag rida en liten sväng, får ju starta om nu igen då hon stått så länge:(

Fick en bild på Lovisa förresten! Saknar henne redan och hon har bara varit borta i 2 dagar.

Goa unge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0