mvc och hotellfrukost

Idag blev det en tidig morgon, jag skulle vara på MVC kl 8.30 för att ta blodtryck och lite annat smått och gott och efter det åkte jag och Jonatan till Scandic och åt hotellfrukost!
 
Finns det någon bättre start på dagen än en riktig hotellfrukost?? 
 
Satt i lugn och ro och åt och åt och åt så nu är jag mätt tills ialla fall kl 12;)
 
Igår blev ju inte så kort dag som jag hade tänkt mig så jag hoppas kunna gå lite tidigare idag. mår jag bättre när jag kommer hem idag så ska jag göra iordning en av hagarns som hästarna ska gå i i höst och vinter så den är klar när dom ska ut i den. Ska bytas tråd och ingången skall flyttas och lite sånt. 
 
 
 
 
Nu ska jag jobba vidare. Hoppas du får en bra dag och om du är ledig så måste du ju vara ute i det superfina vädret!!=) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0