minskat i cm

Lite kul för jag mötte precis min kropp, jag jämmför nu med de mått som var precis innan jag blev gravid och med tanke på att jag inte fått i mig så mycket mat och sånt så har jag gått ner lite i vikt... 
 
4 kg gick jag ner och nu har jag gått upp 1 kg så sammanlagt har jag gått ner 3 kg. Men nu kommer jag väl så klart bara gå uppåt och det får ju vara ok=) 
 
men iaf så mätte jag mig bara för skojs skull och på
 
armarna - 2 cm
bröst + 2.5 cm
magen +10 cm
lår -2 cm
 
så jag har svällt över bröst och mage vilket syns rätt ordentligt och armar och ben har blivit mindre.. 
 
Med lovisa gick jag upp 13 kg och det är lagom enligt mig och jag hoppas att jag inte kommer att gå upp mer denna gången. Jag hade iof inga riktiga cravings med lovisa, men jag åt kilovis med apelsiner och det är väl bättre än godis och sånt=) 
 
Det va kul för pappa förstod nog inte riktigt att det var pga graviditeten som jag åt så mycket apelsiner och då lovisa kom i november så åt jag ju mer normala mängder men pappa hängde inte riktigt med på minskningen av intaget så i julklapp det året så fick jag bla en hel sopsäck full med apelsner=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0