Liten Bebis

Nu äntligen kan jag berätta för dig, 
 
I Januari kommer Jag och Joantan få en liten bebis och Lovisa ska bli storasyster. 
 
Det ska bli så kul och mysigt och vi ser väldigt mycket fram emot det, än så länge är det ju länge kvar och det känns väldigt overkligt men väldigt spännande!
 
Har velat vänta med att säga något tills efter vecka 12 har gått då den mest osäkra tiden är över efter det då minskar missfallsisken med 65%. Och I fredags var vi på ultraljud då vi fick se lilla bebisen och vi gjorde även ett kubb-test för att kolla så att allt stod rätt till med lilla bebisen. Och allt såg jätte bra ut och den vinkade och kliade sig och sprattlade runt. 
 
Helt otroligt att se!!
 
Nu är jag i vecka 13 och magen har redan börjat synas. 
 
 
 
Så nu förstår du kanske varför jag varit väldigt frånvarande och mått så fruktansvärt dåligt.
De här månaderna har varit hemska, jag har mått väldigt dåligt.
 
Men tack och lov så mår jag bättre nu och kan äta igen och när jag mår helt bra ska jag även börja träna igen och det ska bli väldigt skönt så jag hoppas att det sista illamåendet med släpper så att jag kan få må bra och njuta av den här tiden.
 
 
Så nu väntar vi spänt på lilla bebisen och hoppas att allt kommer att gå bra=) 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Ååå grattis!! Drömde om att jag träffa dig höggravid härom natten, skumt!;)

Svar: Tack! haha ja det va ju lustigt, du kanske har sanndrömmar=)
Frida Nävarp

2013-07-14 @ 21:32:52
Postat av: Ida

Grattis :) så kul
Va kommer det sig att du fick göra
Ultraljud så tidigt?
Hur funkar det med jobbet nu då, du
Är ju egen företagare :)

2013-07-15 @ 10:12:40
Postat av: Emma k

Wiieeho:) en liten bebis!

2013-07-16 @ 07:18:03
Postat av: hanna

grattis vad kul!!

2013-07-16 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0