Hej hopp gummisnopp

Det är fint väder ute har jag fått höra av varenda kund som kommit in idag så jätteskönt för er som är lediga! Jag jobbar 9.30-18 idag så jag jjkommer inte se allt för mycket av någon sol idag och jag är tro det eller ej inte det minsta bitter för det. 
Jag vill ha höst nu. Höst och lite lagom kallt så man kan gå i en långärmad tröja långbyxor och snygga stövlar till det och INGE JÄVLA FLUGOR; MYGG ELLR BLINNINGAR!! 
 
Jag är inte något fan av sommaren, jag tycker om vår och höst mer när man är påklädd och slipper svettas konstant=) 
 
Det är min melodi det! 
 
Ska sätta mig och äta lite mellanmål nu och fortsätta skriva upp vad vi ska komma igåg att planera när vi åker iväg jag och mamma.
 
 
 
Vi har bokat in en helg på spa dels för att kunna koppla av lite då det har varit väldigt mycket jobb i sommar och lite så och sen måste vi planera och göra en budget för nästa år och planera in annonseringar och lite så innför hösten och våren. Och är vi hemma eller på jobbet så får man itne riktigt någon lugn och ro så vi bestämde oss för att åka iväg=) 
 
Ska bli jätte skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0