grekland!!

Jag kom ju på att jag inte berättat att vi ska till Grekland i höst!!
Jonatans pappa fyller 60 och det skall firas utomlands så svärföräldrarna ska ta med oss ( Jonatan, mig, Lovisa och jajje) till Korfu i september!
 
Jag längtar så jag håller på att sprcka, det ska bli så jäkla kul och så fruktansvärt skönt med lite semester. efter denna sommaren kommer jag behöva det=) 
 
Och vad kan vara bättre semester än sol och bad??!;) 
 
Här kommer lite bilder på hotellet! 
 
 
 
 
 
 
Så himla fint!!
 
Jag har varit på korfu en annan gång med pappa och kommer ihåg att det var VÄLDIGT fint. 
 
Så det här tror jag kommer bli så himla bra och vilken lyx att bli bjudna!! Lovisa är i eld och lågor och tycker att det är skiiiit coolt att vi ska bo på ett så fint rotel som hon säger. Hon tror att vi luras med henne när vi säger att det heter Hotel inte Rotel!=) 
 
Hon kommer väl på det så småningom;) 
 
Nu ska jag stänga igen butiken och åka hem. Imorgon är det jobb 10-18 igen och sen är det en kort dag på Lördag sen är det helg och det ska bli skönt!=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0