godmorgon!

Hoppas det är en god morgon för dig! 
 
Jag vaknade tidigt, eller tidigt och tidigt men för mig är det nu mera tidigt att vakna kl 8. Gick upp och ut till stallet, mockade och tog IN hästarna. Det är så mycket flugor och blinningar ute när det är varmt så dom får stå inne på dan och ute på natten.... 
 
Sen lite frukost och nu är jag på jobbet. 
 
Idag ska jag jobba n kort dag för jag mår inte bra, ska även ringa till läkaren och fråga hur jag ska göra för det är vidrigt när jag jobbat hela dagar som jag gjort nu det sista och inte kunnat gå hem tidigare. Jag mår verkligen pyton och det är inte alls kul när man jobbat till 18.30 och när man väl kommer hem är det knappt att man klarar av att sitta upp för att man mår så brutalt illa=( 
 
annars händer det inte så mycket, jag ska försöka ge mig ut på en promenad sen när jag kommer hem med så man får lite frisk luft, tycker inte att jag varit ute i solen något denna sommar. 
 
ha! jag måste visa en så kul bild jag hittade. Jag sitter och letar lite bilder till vår webbutik och vill hitta några bra bilder på ett märke som heter Primadonna som vi säljer väldigt mycket av pga att det är ett väldigt bra märke med sinnessjukt bra passform och bra kvalitet på... 
 
och när jag söker på primadonna och bilder på google så kom bla den här bilden upp=) 
 
är den inte kul?! haha jag har skrattat högt åt den=)
 
och det bästa av allt är att bilden ljuger INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0