God kväll!

Har inte hunnit sätta mig ner förrän nu. Idag så har jag varit hos sjukgymnasten och fått massa övningar som jag ska träna på för att få upp muskulaturen i fotleden igen.

Men tyvärr så trodde han att jag kommer att ha problem med den länge framöver, men vi får se...
Nu är det ju bara att tråna på i alla fall.

Efter jobbet så sprang jag och köpte två t-skirtar på Åhléns och sen blev det mangos med Jonatan och Jajje!

Och nu har jag precis kommit hem från mamma där jag har hämtat hästtransporten och nu hängt en halv maskin med tvätt för jag höll på att somna stående när jag hängde upp den så resten får hängas imorgon bitti.

Haha jo jag läste en kul artikel när jag väntade på sjukgymnasten, en kvinna som fått värkar och blivit uppmanad av barnmorskan på förlossningen att vänta hemma ett tag till när hon ringt in och när hon känner att det inte går längre så hinner som åka några minuter innan hon skriker till sin man " den kommer nu!!" Så han får parkera på en busshållsplats och hjälpa sin fru. Som tur var hann ambulansen komma och bebisen föddes där:)

Haha det hade varit något för Jonatan och mig! Jonatan är redan nu orolig för hur fan han ska klara en förlossning;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0