äntligen på jobbet!

När man har sånna där hyperstressiga mornar så är det så jäkla skönt att bara komma till jobbet där det är lugn och ro.
 
Eller det var ju att ta i, lugn och ro är det ju inte men man kan ju åtminstonne " bara" jobba. Ine stressa runt som en yr höna hemma där man ska hinna packa för 3 personer, dock bara för helgen men det krävs lite tankeverksamhet ändå, hinna fixa frukost, duscha, sminka sig, städa, ta ut sopor, få med mat till byrackan, lunchlåda, klä sig själv... 
 
Och som om inte det va nog så skall hästarna in i transporten och grejer till dom ska packas och sen ska man hämta sambon och sen lämna hästarna hos mamma och detta på 2 timmar... och då tar bilresan ca 45 minuter... 
 
Ja du hajjar ju...
 
så äntligen på jobbet och jag kan sätta igång med allt som skall göras där=) 
 
I eftermiddag eller tidig eftermiddag ska vi ta tåget till Göteborg. Lovisa kommer äntligen hem efter att ha varit hos sin pappa i två veckor. ( hon brukar vara där lite mer över sommaren när dom är lediga så hon kan vara där mer än bara varannan helg. 
 
jo göteborg var det.. vi ska hälsa på pappa, gå på liseberg, shoppa kläder till mig och jonatan, lovisa har redan men det kommer ju garanterat bli något till henne med=) 
 
Och sen på söndag så hoppas jag få med dom till någon strand där det är folktomt så jag kan sola=) 
 
Ja just det apropå sola så måste jag idag prova ut en bikini (läs heltäckande våtdräkt)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0