våg, baka, och ja jag vet inte

Vågen visade tack och lov nedåt...SKÖNT för hade den inte gjort det hade jag troligtvis börjat grina! 
Har hållit mig borta från socker och mjöl i 2 veckor och inte fuskat en enda gång tills igår... då brast det... 
 
Jonatan va jobbig på natten så jag kunde inte sova, han är som en jäkla tornardo som yr fram mellan täcket och sängen och jag får mig en knuff lite då och då. Och sugen på allt.. jonatan fråga vad jag ville ha tillkvällsmat och tillsvar fick han.... 
pizza, bullar, godis, chips, kladdkaka, cola,SOCKER OCH MJÖL!!!! GE MIG SOCKER OCH MJÖL!!!!!!!
 
OCh sen hade jag ångest eftersomjag inte ville klanta mig och säger då till jontan att - ähskit samma jag gör lit omelett, självklart i hopp om att han ska säganä men fan jag är medas sugen på pizza vi kan väl köpa det? 
Men nä han svarar -ö ja det blir skit bra älskling! 
 
Då kom tårarna... 
Herregud fatta såpatetiskt så här dan efter.. börja lipa för att han ville ha omelette när jag sa det.... men dåkändes det som om det va världens undergång!
 
Men tillslut blev det pizza och lite godis och då var jag glad en stund. 

OCh inatt har jag sovit som en bebis=) 
 
Så idag är jag tack och lov glad igen=) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0