Vad gör mitt öga?

Igpr började det svida så förbannat i mina ögon, jag trodde ju att det va bara för att jag va så jäkla trött och det va det säkert med men idag är mitt ena öga inte alls vackert! 
 
Sprängrött och gör ont, eller inte ont men det är väldigt irriterat! 
 
 
ser du? och det vill inte riktigt öppna sig helt utan är lite småstängt=/ 
Blir inga linser på några dagar utan får köra med brillsen ist. det värst är att jag itne har vant mig vid att gå i dom länge utan bara någon timme på kvällen så jag får asont i huvudet av dom... tror att dom trycker bakom öronen så att det är därför det gör ont... 
 
träningen gick bra idag men jäklans så trött jag ä. ren och skär utmattning. jag körde slut på mig själv totalt idag! 
 
8 Km på crossen på 34 minuter och sen ett rejält styrkepass efter. kunde knappt ta mig upp från golvet när jag va klar och hade stretchat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0