Uttråkad

Fy vad det här är tråkigt! 
 
Det är dag 3 jag ligger här nu och det är så jäkla trist!
Enda sällskapet jag har är en tovig betty som bara ger mig dåligt sammvete! Hon behöver duschas och borstas men jag orkar verkligen inte! 
Får lämna henne till olivers hundvård så hon blir fin igen.
 
Nä ska försöka att fixa iordning på tvätten h¨r nu å jag får något vettigt gjort.
 
Min outfit idag! 
Super läcker och till detta har jag även ett småflötigt hår och osminkat nylle som är lite småsvullet! 
 
 
pyjamasbyxor: maxmode
converse sockar: julklapp av jajje
tröja: intersport
 
de ni=) 
 
skulle kolla på bilderna i min mobil och hittade som vanligt detta efter att lovisa haft den i sin hand mer än 5 minuter=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0