Slappardag

Herregud jag gick aldrig upp från soffan! Jag har legat precis hela dan!
Jag har haft fullt upp med alla tv serier som avlöst varandra och som jag inte sett på över 1 år! Jag har ju helt enkelt inte hunnit med något annat än att catcha up You now så jag hänger med vad som händer i tv världen!:)

Kl 19.20 kom jag på att jag inte ens hunnit mocka idag och att farmen börja snart så jag fick ta det kl 21 för då börja Mia på götö eller vad det nu hette och det tänkte jag inte se på men fastna i det med så nu kom jag in från stallet! 23.30!

Då får man ju skylla sig själv om man är trött imorgon!

Men fy fan så skönt det ska bli att jobba imorgon för att inte tala om träna!
Skönt att vara som ett socialfall en dag och hasa runt i pyjamas, o sminkad, oborstat hår som år på gränsen till flötigt. Och kolla på kassa serier men det räcker med en dag! Sen har jag ledsnat på det! Och det värsta är att jag inte är trött nu! Eller jo trött är jag men inte för att jag presterat något utan av ren och skär uttråkning! Och säkert är ögonen trötta av allt flimmer från tvn!

Nu ska jag sova! Kl 06.10 ska jag upp imorgon alltså om 6 timmar och 26 minuter! KUL!!!

Sov så gott!

Haha kolla detta kortet på Betty jag tog förut! Hon har med kollat serier hela dan och är med skit uttråkad! Hon kommer bli jätteglad när hon fattar att vi ska jobba imorgon och inte vara hemma en dag till!:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2013/pic_50f72df19606ee5589ba0f25.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0