Skjut mig!!

I morses va nog den värsta morgoen på lääääänge! 
 
Jag och min värsta skräck möttes öga mot öga i köket i MITT hus!
 
Jag stod i lugnan ro och fiade med frukosten då jg får syn på något snabbt, brunt och lite större än en vanlig sådan bör vara. Den krockar med min fot springer över den sammtidigt som jag skriker så jävla högt att byborna borta i falsterbo lär ha hört mig stampar börjar smått tjuta och paniken börjar ta över! jag hoppar med 2 studs ut till matbordet och upp på det och försöker ta mig samman men det är ju ta mig fan omljligt efter detta! 
 
Lyckas ta mig ner åtminstonne til stolen och då kommer jonatan ner och säger " vad fan är det? du skriker ju som om du blir våldtagen!! 
 
mus det är en mus i köket! döda den!!! jag kommer inte hem innan den är borta! gör vad fan du vill bara du ser till att den dör!!!!! fyyyyy fan! jag hade fån jäkla ståpäls så det gjorde ont i huden! och jag ryser fortfarande nu bara jag tänker på den!
 
usch!!
 
Och den va inte en liten mus... det va en stor mus/ liten råtta!!
 
Jag har iaf tränat på morgonen! pw i 30 minuter och sen lite styrka! 
 
nu har jag börjat joba för ett tag sen och ätit sen frukost! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0