sjuk;(

Fy mår inte alls bra, fick åka hem tidigre från jobbet, huvudet spränger mår illa och fryser som bara attan. 
Känns som om jag har ont i hudeb för att jag har haft svinpäls precis hela dan... 
 
Och är typ hungrig fast jag mår illa så jag vill inte ha något att äta sammtidigt som jag verkligen skulle behöva något men jag har definitivt inte ork att fixa mig något...
 
Lovisa leker med en komois tack och lov så hon slipper sitta hemma och ha det tråkigt med mig när jag är sån här... 
 
stannade till vid brevlådan när jag hämtat lovisa och blev lite glad iaf för min efterlängtade hembakat har kommit=) 
 
Så nu ska jag sättta mig upp och läsa lite recept! 
 
Fy vad jag hatar det här! har ju supermycket att göra har ju inte alls tid med det här, men kan ju i alla fall fixa med lönerna och allt sånt som kan göras hemmifrån ändå...
 
Ha en toppen kväll!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0