Ledig dag!

Är hemma och fixar och donar idag!
Har ju varit så mycket jobb i december så jag har inte hunnit med något hemma ju, men idag så... Dock blev dert lite längre sovmorgon än jag planerat.
Jonatan sa igår att han skulle upp vid 9 och då ställa klockan så klart och då tänkte jag att, ja men då vaknar ju jag med och kan gå upp och börja fixa men.... Klockan ringde och jonatan stängde av den och jag vaknade inte alls.. och inte JOnatnan heller..
 
vakna till efter en liten stund och låg en minut och blundade och tänkte för mig själv " det är ju fan att man inte ska kunna sova ut ordentligt när man väl är ledig utan att man ska vakna så tidigt... kollade på klockan och den står på 11.46???!!!!!
what!!!!! JONATAN KLOCKAN ÄR KVART I 12!
-" va???!!!! NEJ! Äh fan du driver ju med mig ( med paniken i rösten då han börja jobba kl 12)
- nä hon är verkligen kvart i 12!! flyger upp båda två!
Men jag är utvilad nu iaf=)
 
Sen har jag städat halva huset än så länge, städat i kylen och rensat, gjort iordning på alla lådor i skåpen och 3 tvättmaskinen är snart klar, och det andra berget med tvätt är strykt, upphängt och vikt i vardera garderob!
 
 
 
Idag har jag vägt mig!
Jag säger inte mer än så...
 
 
Men detta sitter nu mera på vårt kylskåp! Så varenda jäkla människa kan nu se detta!
 
Lovisas kommentar var detta
- tjockisstatus?! hm.. hahaha vad är det mamma?
- det är ett diagram kan man säga så man ser om jag går ner i vikt
- hahahahaha kul!
och så kolla hon på mig från topp till tå och hånflina sen gick hon!
 
 
Mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0