Karaktär?!

Alltså jag är så fruktansvärt stolt över mig själv just nu, jag har sen ett tag tillbaka varit så fruktansvärt sugen på semlor!
Alltså det här har gått så jäkla långt att jag tänker på den där jäkla semlan med mjölk flera flera ggr om dan!
Och härom dan skrev jag på fb i hopp om att Jonatan skulle köpa med en hem men ikke!!

Och nu va jag precis på Willys och handlade och vad ser jag då om inte ett berg av semlor! Jag stod och dreglade, valde ut vilka jag skulle ha. Superflad över att äntligen få den där efterlängtade semlan. Men så tänkte jag på vågen och STÄLLDE TILLBAKA DOM!!!

Gick iväg med gråten i ögonen kom till köttet och vände! Gick tillbaka till semlorna och tog dom igen men ställde duktigt tillbaka dom igen!

Jag sitter nu i bilen utan semlor men med hallon ist!
Så är inte servera karaktär så vet jag inte vad som skulle krävas:)

Jag ska INTR köpa någon semla själv MEN OM Jonatan köper med semlor hem ikväll så ska jag äta en för jag vill ju inte vara otacksam;)

Så JONATAN KÖP MED SEMLOR HEM IKVÄLL FÖR I HELA HELVETET!!!!!!!
Så är du hemskt söt min lilla älskling!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0