Hemmadag

Är hemma med Lovisa idag med, Fortfarande så hostar hon väldig mycket och snorar, febern har gått ner iaf:)

Jag har inte gjort något idag än, ligger i soffan och kollar på tv ihop med Betty som förövrigt är Sveriges mest sunkigaste hund just nu! Hon måste borstas och duschas men jag orkar inte!!

Fy fasen måste bestämma en tid när jag inte får ligga här längre! Måste ta tag i övervåningen idag och allt so. Skall in i garderoberna!
Ska kolla på khloe & lamar först sen ska jag ta tag i mig själv!

Min söta lilla tjej!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha fy satan va komiskt! Låg i samma ställning idag o tänkte att jag tar tag i det efter klohe and lamar och det händer typ ALDRIG! Hahaha

Svar: haha nä det gör ju inte det men visst fasen va det skönt att ha en sån dag!!=)
Frida Nävarp

2013-01-16 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0