God natt

Ska äntligen sova, hade tänkt lägga mig tidigt men så va det ju TVÅ arnfilmer på rad så då va jag ju tvungen att vara vaken.
Och dessutom somnade inte Lovisa och Britta förrän för 15 minuter sen.

Det blir ett ljuvt uppvaknande för Lovisa på tisdag när skolan börjar och hon skall upp 6.30 igen! Och för mig med är det värsta. På måndag börjar vardagen igen fast med lite sovmorgon, Lovisa ska vara hos tandläkaren 9.10 så det räcker gott om vi går upp 7.30:)

Nu så ska jag sova och hoppas på att råttjävlen är sugen på dumle! Dom ska tydligen gilla det efter vad Jonatan hört på något program om möss och råttor!

Sitter den där imorgon i fällan kommer jag garanterat tycka jättesynd om den och tänka på vad hemsk jag var som ställde ner den!

MEN sitter den inte fast där kommer jag bli sjukt ledsen arg och besviken för att den var för smart för att gå på det tricket!
För jag har inte mått bra när jag varit ute i köket idag!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0