God natt

Åh fy fan rent ut sagt!
Jag är så trött så jag somnar vilken sekund som hellst. Har varit igång sen 05 i morses och kl 06.30 satt jag i bilen på väg till Stockholm.

Vi har haft en jätte bra dag och hittat väldigt mycket fint och fått massa inspiration:) nu vill jag renovera huset så jag får inreda så som jag har tänkt!
Jonatan kommer slita sitt hår när han får höra detta!

Hihi nu är planeraren tillbaka! Jag har gnällt lite om att jag inte velat eller orkat ta tag i saker hemma. Alltså typ måla om/ tapetsera om och sånt. Det kunde jag stå och göra på natten förr bara för att jag kände för att göra om, men det har jag inte gjort på jätte länge men nu!
Nu jäklar vill jag göra om massor!

Men vi får se. Allt går ju inte att göra samtidigt av både tid och pengabrist!
Fy jag hatar att man är så beroende av pengar! Och allt man skall göra med hus kostar så jäkla mycket! Nu snackar vi ju inte 3-4000 utan snarare 30-40000! Minst!
Tvi vad hemskt!

Nä nu måste jag Sova jag ligger och skriver med ena ögat öppet för att jag inte orkar hålla upp båda!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0