God morgon!

Har varit ute och släppt ut hästarna och gått in och lagt mig igen, inte för att sova utan för att det är så himla varm och skönt i sängen:)

Idag ska jag bara vara hemma och greja tror jag, ska iväg och proviantera lite för veckan men annars vara hemma!

I fredags va vi ute och åt på olearys super smaskigt och igår jobbade jag först på dan sen hade jag Lovisa mamma och Linn tjejkväll hes hos mamma!:) mys!!

En sak som jag tänkt på är att jag på ca 1.5 år inte en enda gång haft söndagsångest!
Förr kunde jag ha ångest för att vardagen skulles igång och upp tidigt för att jobba, även om jag har trivts jättebra och varit väldigt nöjd med mina tidigare jobb, så är det en helt annan sak nu! Jag tycker att det är roligt att jobba på ett helt annat sätt!

Nä skulle bara kolla in och säga hej och önska dig en bra dag!
Och hoppas att du trivs lika bra med ditt jobb som jag gör med mitt och att du med slipper söndagsångesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0