GIVE ME!!!

Alltså är inte detta under all kritik??? jag har sen i måndags skrivit både här på bloggen och på facebook att jag är så sinnessjukt sugen på semlor med kall mölk och jag ahr taggat jonatan i bilder och jag har skrivit till honom här och tro nu inte att jag har varit tyst när han kommit hem UTAN semlor! 
Utan det har blivit ramaskri! på både mig och Lovisa.. inte för att lovisa igentligen vill ha utan hon hänger mest på för att hon älskar att gnälla på Jonatan och dessutom inte kunna få skäll för det=) 
 
Men vad hjälper det?? 
 
Jag ska nu mera köra inte-köpa-något-till-jonatan-förrän-jag-har-fått-min-semla-taktiken. Så kanske det går fortare! 
 
 
Imorgon ska jag och mamma till Stockholm och gå på Formexmässan. Ska bli riktigt kul fast det blir till att åka tidigt, kl 7.00 ska vi åka och innan dess ska jag ha hunnit, duscha fixa mig, släppa ut hästar och mockat och åkt till mamma ( tar ca 25 min) ... så räkna själv ut när jag får gå upp.... Mitt i natten är en ledtråd!=) 
 
Sitter och kollar på mateus porslin älskar det och funderar på att börja samla på det. men det är för det första svindyrt. 1 tallrik kostar 630:- och jag vill hellst ha allt på en och samma gång när jag väl vill ha något! inte vänta i flera år innan man kan duka med det!
 
Så här vill jag ha fast jag vill ha den mörka som stor och den ljusa som mindra och sen en mörk skål=) 
 
 
en bild på mig och lovisa när jag va nyss fylda 18 och lovisa några dagar gammal. 
Herregud så liten hon va och så fruktansvärt ostaylad jag va!=) 
 
 
 
Nu ska jag äta lunch!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh va gott! Att han inte ger sig, du måste ju få din semla!
Sötaste Lovisa och sötaste Frida :))

Svar: Ja men det är ju det jag med tycker! men nä det är ju fan!
Frida Nävarp

2013-01-18 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0