Bak och befruktning

Ikväll efter jobbet har jag bakat som en dåre!

2 bullsatser och en med bröd!
Blanda i mandelmassa i bullarna. Eller rev ner så det hamna i fyllningen. Dom va asagoda sa lovisa;)

Imorgon blir det att gå upp tidigt! Ska vara i ordning kl 7.15, ska lämna lite grejer till Jonatan sen ska jag bli klippt och få snygga naglar på salong hemma!
Fasen så skönt! Sen måste det bara färgas med. Men det gör jag hemma!

Jo jag läste Katrin zytomierskas blogg och dom försöker tydligen få barn och då hade hennes barnmorska sagt att säkraste sättet att bli med barn på är att ha sex varannan dag i 2 veckor efter sista mensdagen! Och då undrar jag HUR FAN SKA MAN HINNA DET????
Haha om båda jobbar jämt. Så jag och Jonatan lär inte få några barn i framtiden för det där kommer inte vi hinna med det ska jag tala om för dig!!:)
Då får man ju för fasen ta ledigt i två veckor den perioden i månaden i x antal månader om det inte tar sig direkt! Och det är ju inte ekonomiskt försvarbart. Det vore fint om jag skulle säga det till mamma
Öööhhh jo öööö jag tänkte att jag ska va ledig två veckor i månaden ett tag framåt för jag och Jonatan ska ha sex...! Så vi får sätta in extra personal!

Jaja

Nä nu ska jag sova! Själv!
Eller nä Lovisa ligger här och svamlar i sömnen:)

God natt

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2013/pic_50f469709606ee66f90a0357.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2013/pic_50f469999606ee66fee2df53.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: marita

Snart är det väl dags att ta ledigt :)

Svar: hahaha du e rolig du=)
Frida Nävarp

2013-01-14 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0