Arn och date

Sitter och kollar på första arnfilmen. Har sett den ett antal ggr men tycker fortfarande att den är bra.

Första gången jag såg den var på bio med Jonatan. Vår första date eller vad man nu ska kalla det:)

Jonatan skulle köra mig hem efter att vi sovit över hos några kompisar och på vägen frågade han mig om jag sett den nya filmen Arn. Och det hade jag ju Inte så han hittade chansen att få gå ut med den oemotståndliga Frida Nävarp!
Och frågade " har du lust att gå och kolla om den är något att ha i eftermiddag?"
Och jag som är en väluppfostrad flicka kunde inte med att säga nej,

Så några timmar senare hämtade han mig och gick på bion, innan köpte han 2 cheesburgare som han la i fickorna på jackan som han glömde att äta. Så satt vi där inne han med en bakfylla som hette duga och 2 cheesburgare på sig och jag ointresserad och funderade på hur jag skulle ta mig ur det här på ett snyggt sätt...

Men nu snart 5 år senare så vet jag fortfarande inte vad han gjorde men någonstans på vägen så föll jag för honom och nu betyder han allt:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2013/pic_50e87f92e087c30a420e102c.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: marita

Så gulligt!

2013-01-05 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0