Äntligen bättre!

Och imorgon blir det till att jobba! Är så trött på att vara hemma nu så jag spyr på det! Eller hemma är det väl skönt att vara men inte när man inte orkar göra något.

Imorgon ska jag iaf jobba några timmar och det ska bli kul!
Vi har fått in massa nya varor i butiken och det är alltid kul att höra vad kunderna tycker:)

Lovisa har gjort sin första sak i träslöjden och det var den sak varenda unge gör i slöjden men lika speciell för alla!:) SMÖRKNIVEN!!:)

Superfint hade hon gjort och så noga! Hon var så stolt över den och jag var dubbelt så stolt över henne som hon var över kniven:)

Jag slås varje dag av ren och skär förvåning över att hon har blivit så stor! I höst fyller hon 9! Visst det är långt kvar tills november tack och loven ändå 9!!

Nä nu ska jag krypa ner bredvid min stora flicka som är varm och go och andas så tungt. Inatt ligger hon i jonatans säng för han är iväg, man får passa på så länge hon vill sova med mamma:)

Nä god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0