1 mil

Gud så skönt det är att vara igång igen! 
 
idag blev det 1 mil på 39 minuter! ÄSA nöjd är jag! körde 1 km på level 6 och en på level 9 och så höll jag på så tills jag va uppe i en mil.. blir ju iaf lite variation=) 
 
Idag ska jag jobba en kort dag för jag ska hämta lovisa och en kompis till henne lite tidigare, Lovisa ska prova på att rida på en ridskola som ligger i tidaholm. Hon har ju gått på ridsolka lite förut men slutade då jag inte tyckte att det va bra där. o organiserat och snurrigt. Jag vill att det ska vaa strukturerat och ordentligt med hjälkp både före under och efter en lektion. det är ju därför man betalar för det. 
 
Men iaf idag ska hon som sagt prova på en ny ridskola och en ny grupp så får vi se hur det blir.. 
 
Annars händer det väl inte allt för mycket här tycker jag inte.. 
 
Nu får jag kunder ha en bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0