vill hem!

Alltså jag älskar mitt jobb! jag har aldrig varit så nöjd och glad med mitt jobb som jag är nu, jag tycker att det är roligt att gå till jobbet VARJE dag ( visst kan det vara segt när man är dödstrött men aldrig tråkigt) jag tycker om att träffa alla kunder varje dag och det är en fröjd att få trivas så här bra på jobbet
 
MEN !!
trots detta och hur otroligt bra jag nu trivs med jobbet så vill jag inget annat än att åka hem NU!!!
 
Jag vill åkaq hem och rida och sen lägga mig i soffan och kolla på farmen, greys anatomy och scandal! sen vill jag sova!
Jag är så trött så mina ögon känns som om dom blöder och mitt huvud dunkar som värsta baslådan och benen ska vi uinte tala om det bränner i musklerna!
 
 
OCH HUNGRIG ÄR JAG MED SOM TOPPEN PÅ ISBERGET!!
 
Och så vill jag ha Lön med! 
Jag vill ha mycket pengar på mitt konto när jag går in och kollar på kontot 40ggr om dagen i hopp om att någon vänlig människa ska ha satt in lite ( massor) pengar åt mig! Hellst av välvilja för att jag är snäll. Men nä det verkar inte hända! 
 
Jag vill åka till någon storstad och bo på hotel få massage bada badkar och shoppa och äta massa god mat och godis som INTE sätter sg som mjuk bommul rumt lår mage och röv! 
 
Positiv? 
Jag? 
Nä inte ett skit!
 
Men imorgon kommer jag vara super glad igen och ha nya krafter och då ska jag träna med! då blir jag glad!=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0