Väntar väntar

Ligger i mörkret på hotellrummet och väntar på att mamma och Lovisa ska vakna men jag kan ju meddela att det verkar rätt kört nu för dom ligger och snarkar ikapp:)

Jag har sovit svindåligt inatt. Vaknat och låg vaken säkert 1-2 timmar och sen vakna jag runt 6.30:/ det är så typiskt!! Vi skulle inte gå upp förrän 9 idag och jag vaknar halv 7!!! Faaaaaan!

Jaha jag har legat och kollat av lite mail och annat dom jag egentligen skulle gjort ikväll så nu är jag ledig från det då iaf:)

Sen har har beställt en träningsdvd med som kommer hem i brevlådan om några dagar! Ska bli skitkul! Får vi se om jag lyckas använda den såsom det är tänkt!

Nä nu får jag nog väcka dom... Har tröttnat och nu är jag hungrig!


Kommentarer
Postat av: Maria

Den dvd:n har jag med beställt... Jag har deras andra sen innan , mage, rumpa, lår men denna var slut då. Men nu så... Nu kan vi peppa varandra:).

Svar: ja jävlar vad jag ska träna på kvällarna när den ena sover och den andra jobbar så ingen ser mig=)
Frida Nävarp

2013-02-07 @ 12:36:02
URL: http://www.marialackdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0