Vaken först igen

Nu ligger jag här igen och är vaken innan dom andra!
Lovisa vill jag inte väcka för Hon somnade så sent igår.

Jag va så jäkla trött igår efter mässan, det är ju självklart jättekul att se modevisning, nya kollektioner och allt sånt men jäklar vad man blir trött. Men måste vara på alerten på ett helt annat sätt och hålla koll på allt. Färger, storlekar, modeller, märken, vad har vi köpt, vad har vi inte köpt, vad behöver vi, vad har vi sålt av, vad har vi sålt mindre av och finns kvar? Ja det är väldigt mycket iaf!
Men vi har hittat sjukt mycket fint och beställt nya färger i modeller som är favoriter i butiken och även lite nytt!

Spännande och se vad kunderna tycker om det sen när det kommer hem!!

Idag är vi på mässan till typ 16 tror jag sen ska vi nog åka till Ikea:)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen väcka mitt resesällskap!

Ha en toppen bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0