Träning

Alltså att göra havregrynsgröt i micro är ju vanligtvis det mest idiotsäkra man kan göra! Det är ju totalt omöjligt att misslyckas med, 2.5 dl vatten och 1 del havregryn och så lite salt in på full effekt i 2 min. svårt?? nä!!
 
Trode jag inte förrän jag idag fick göra om gröten 3 ggr och det var då inte så att den på något sätt var bra den 3 gången utan den var som något j'kla klister!  
 
Men jag hann inte göra om det en fjärde gång så i morses blev det klister med smak av havregryn och mosad banan serverad med pissljumen mjölk!
 
Idag var jag bara på gymmet 30 minuter så det blev 6 km på crosstrainern sen hann jag inte mer=) 
 
ikväll ska jag rida igen fast lite längre än igår, och förhoppningsvis när det är ljust ute. Igår red jag klo 19 och de5t var ta mej satan becksvart!!
 
Men idag ska jag gå lite tidigare så kag hinner rida innan jag ska iväg med lovisa till hennes ridning.. 
 
Nä nu ska jag jobba vidare! ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0