träning och frukost

Blev lite sen till gymmet idag eller lite rättare sagt 30 minuter vilket innebär att jag bara hade 30 minuter på mig att köra det jag skulle... igentligen skulle jag stått 1 timme på crosstrainern men det sket ju sig rätt ordentligt då jag blev så sen. Så det fick bli 30 minuter och på högt motstånd ist. så 7 km och jag va precis dyblöt och benen skakade när jag gick av. Jäklar vad det gör mycket när man höjer motståndet!!
 
Men det va riktigt skönt!
 
Ikväll efter att jag ridit ska jag prova träna frammför tvn, Funktional training ska jag sätta på och gympa frammför!!=) 
Ska bli skit kul!
 
 
 
till frukost blev det riktig lyx! kesella blandat med 3 msk kesella vanilj och färska bär!! MMMM I LÖVE IT!!
 
 
nä nu ska jag börja räkna ut löner och lägga in för utbetalning!=) 
 
Ha en toppen dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0