Träning, ny tröja och ja...

I går när jag kom hem gav jag mig ut på en idtur, det är väldigt skönt att komma ut men det är ju så himla mörkt. Jag vill ha ett ridhus!
 
Men så var det ju det där med pengar och med plats... så det är ju skit. 
Jag får vänta med mitt ridhus ett tag tills de två små faktorerna är fixade!
 
Haha apropå pengar så frågade lovisa mig en dag när vi satt i bilen 
L- mamma vad tycker du att jag ska jobba med för att bli miljonär?
M- hm... jag tycker att du ska bli chef över något stort företag, men då får man jobba jätte mycket först för att komma dit och sen får du förhoppningsvis en riktigt riktigt bra lön!
L- ok... 
 
sitter tyst i nägra minuter och funderar för sig själv och sen säger hon
- men mamma du är ju chef och du är ju INTE miljonär!
 
smack! vilken jävla käftsmäll jag fick där elle!!
 
- HM.. nä det har du ju rätt i men om jag jobbar riktigt riktigt hårt för det så kommer jag kanske bli det en dag!=) 
 
ja..å när jag har jobbat arslet av mig så kanske jag tillslut får mitt ridhus som jag drömt om den jag va 15!
 
I morses var jag och tränade ihop med lillasyster men det var väldigt lugnt. jag har dunkande huvudvärk och inte alls sugen på att träna idag, så jag pw/joggade 3.5 km och sen lite plankan och armhävningar ( på knä) men nu har jag kommit till ett genombrått i min träning och det visar sig att jag blir starkare!
 
Jag har ALDRIG I HELA MITT LIV klarat att göra en riktig armhävning på tårna. 
Och här om dagen så blev jag sågad vid fotknölarna av jonatan som sa haha skämar ru elle? klarar du inte ens en?? är du så jävla klen asså?? 
hahaha
 
MEN idag ! Idag den 27 Februai 2013 så klarade jag av att göra en !!!!!
 
I AM PROUD!!
 
idag har jag en ny tröja från H&M på mig. lös tunn och med en fragkedja i bak men den gjömde jag fota. 
 
 
Skärp från clarks och byxor från veromoda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0