tränat igen

Alltså det här var något fruktansvärt jobbigt!!
 
Jag har precis kört 45 minuter med annika sjöö och michael hansons dvd funktional training och det var helt sjukt!
Jag är så jävla trött i mina ben så som känns som gele!
 
Men den var riktigt bra uppbyggd och bra övningar, man tränar hela kroppen och man kör efter sin egen förmåga. tex benböj och utfall behövde man inte gå ända ner utan man kunde gå så långt ner man orka! man hade inte behövt maxa men med tanke på patt jag har ett sinnessjuk tävlingsTVÅNG så var jag ju tvungen aatt hålla deras tempo  och göra varej liten jäkla grej till max och det är ju självklart att man blir halvdöd då!!!
 
Men som sagt riktigt bra träning!
Svetten bara forsar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0