svacka?!

Jag är inne i någon riktig bloggsvacka, jag har inget att komma med. 
 
Det enda jag gör just nu är jobba, träna, soa och äta. 
Det är allt verkligen. kör bil gör jag rätt så mycket med=) 
 
Ikväll ska jag ialla fall rida när jag kommer hem och det ska bli kul!
 
När Ädel är lite mer igång så ska jag ta och börja ta privatlektioner igen och det ska bli så fruktansv'rt kul och lite pirrigt! 
 
Får sätta mig och kolla om det finns någon liten tävling jag kan ha som mål att vara med på=) 
 
Idag va jag på gymmet och tränade, 7 km och sen en vidrig trappmaskin! den är verkligen hemsk och det suger musten TOTALT ur låren! 
 
nu ska jag jobba! hörs kanske ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0