städdag!

BLÄÄÄÄÄÄ!!!!
 
Jag hatar att städa men det är ju så jäkla illa att det är ett ont måste!
Så idag måste det storstädas här hemma, dels för att jag vill ha fint innför helgen för det är så trist att städa på helgen och sen för att jag jobbar till 18 imorgon och då har jag ingen lust att städa på kvällen...
 
Så idag är det städ sen kl 16.15 ska Lovisa rida och sen ska jag iväg till Hjo och hjälpa en av tjejerna på jobbet med lite papper och annat kuligt=)
 
Och i mellan detta ska jag hinna med att rida med och mocka...
 
 
En gammal bild på lovisa och rasmus men jag älskar den! tycker den är så himla fin!=)
 
nä hinner inte skriva mer nu måste fortsätta här!=)
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

hur söta får man bli?

Svar: ja visst är det fint på dom=)
Frida Nävarp

2013-02-17 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0