Söndagskväll!

Hej på dig!

Jajje har precis åkt hem och jag har tagit in hästarna. Lovisa kom hem alldeles för sent från sin pappa idag 21(!) så hon fick gå och lägga sig direkt, och jag har öre is sprayat mig med brun utan sol så den ska bara torka in sen ska jag sova!

Jo just det jag har lovat jonatans mamma att visa vilken bus jag använder för det blir alltid en väldigt jämn och bra färg utav den. Och torkar in snabbt i huden och blir inte massa streck och skit.

Från loreal är den.

Imorgon börjar jag träna igen. Har ju bara varit där två ggr på två veckor. Först var vi ju i Stockholm och förra veckan hade Lovisa sportlov och då ville vi passa på att sova lite på mornarna:)

Men som sagt imorgon är det träning först på gymmet sen jobb och se. Hem och hämta Lovisa och träna pollarna:)

Nu ska jag sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Marita

Tack :)

Svar: så lite så=)
Frida Nävarp

2013-02-17 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0