Ny vecka!

Ja då var helgen slut igen då och idag är det måndag vilket innebär att snart är det torsdag och sen helg igen=) 
 
Igår höll jag ju bara på att städade så inget kul där inte... 
Idag skulle jag in till gymmet på morgonen men eftersom jag och jonatan skulle sammåka in till stan idag så ville han sova ist för att gå upp så tidigt så jag körde ett pass funktional training frammför tv!
 
Men nu börjar det kännas att det blir lättare! det är inte den där riktigt vidriga träningsverkern efteråt utan mer en skön känsla av att man har kört ett ordentligt pass och att man är helt slut=) 
 
 
Idag blir det en väldigt lååång dag på jobbet, för ikväll  har vi bhkväll igen. Men det är alltid väldigt roligt, glada flickor/damer som kommer och får en toppen service!=) 
 
ä nu ska jag fortsätta jobba!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0